Tuesday, March 31, 2009

`မုန္းတယ္တဲ့´
သူ႕ႏႈတ္က လြယ္လြယ္ေလးေျပာရက္ေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕အသည္းကို ဓားနဲ႕မႊန္းသလို နာက်င္ခံစားရပါတယ္။
ကၽြန္မရဲ႕အသည္းေတြလည္း ရစရာမရွိေအာင္ အပိုင္းပိုင္းေၾကမြသြားခဲ့သလိုပဲ။
ဘုရားေရ.......
သူဟန္ေဆာင္ေျပာေနတာပဲျဖစ္လိုက္ပါေတာ့။
ဒါေပမယ့္
သူအေျပာက သိပ္မေလးနက္သလိုပဲ။
ဒါဆို
ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္ခဲ့ၾကတဲ့ရက္ေတြက ဘာေတြလဲ။
အိပ္မက္ေတြလား။
ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မအတြက္သူေပးခဲ့တဲ့ လွည့္စားျခင္းေတြလား။
တကယ္ပါ။
သူနဲ႕ခ်စ္ခဲ့ၾကတယ့္ေန႕ေတြမွာ ကၽြန္မတကယ္ကို ေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္။
ၾကည္နူးခဲ့ပါတယ္။
သူနဲ႕အတူခ်စ္ခြင့္ရတဲ့ရက္ေတြကို ဘယ္ေတာ့မွေမ့ပစ္မွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူးေလ။
ကၽြန္မအတြက္သူဆိုတာ အနာဂတ္မွာမရွိေတာ့တဲ့ကၽြန္မရဲ႕အတိတ္ေလးတစ္ခုပါပဲ...........

1 Comment:

  1. Welcome said...
    အေပၚက ကုိေမာင္ငယ္ အဲလုိ ေဖာတတ္တယ္။ ဒဒိထားပါ .. အေဟး .. ..
    (ခ်ိတ္ခ်ိဳးနဲ႔ေနာ္ ဦးေမာင္ငရ္)

    ဆင္ဆင္ေျပ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ သယ္ခ်င္း

Post a Comment